середу, 2 грудня 2020 р.

 





                    ЗИМОВИЙ КАРНАВАЛ

ЗИМОВИЙ КАРНАВАЛ
1.Увага! Увага! Вже час розпочати
У залі шкільному нам свято зими.
Веселе, щасливе і радісне свято.
На нього чекали давно уже ми!
2.Сьогодні весело у нас,
Ми зиму зустрічаємо.
Усіх, хто в залі є в цей час,
Ми щиро привітаємо!
3.Ліс під інеєм дріма.
По землі іде зима.
Снігом все вкриває,
Морозом нас вітає!
4.Гей, дівчатка й хлопці , разом
Пісню заспіваймо.
І веселу зимоньку
Дружно зустрічаймо!
ПІСНЯ
Зима
 Я- біленька Зима. Я несу холоди.
Йду до вас, щоб земля відпочила.
Я із снігом, з морозом приходжу сюди
І у мене чарівні є крила.
Як крилом я махну, снігом все загорну,
Можу землю я інеєм вкрити.
Заметіллю частенько над світом дихну,
Ріки льодом умію накрити.
Але я ще і радість умію нести
І люблю з дітьми в ігри погратись.
Ще люблю пощипати усіх за носи.
Посміятись, порозважатись.
5.Листя впало з дерев, і тепла вже нема.
Це на землю прийшла білосніжна зима.
Сніг легенький з небес все кружляє, летить,
Застеляє поля – стане білим весь світ.
6. Так чистенько навкруг, снігом все замело,
Зникли квіти усі, десь поділось тепло.
Це холодна зима вже прийшла на поріг,
Морозець аж тріщить і кругом білий сніг.
Зима А прийшла я не сама, три місяці привела.
Мороз в грудні груддя збиває,
Вітер в січні січе, завиває,
Ну а лютий, хоч як не лютує,
Моїй владі кінець він віщує.
ГРУДЕНЬ. Дорожний майстер Грудень
                   Мости будує всюди,
                   Вкриває річки кригою,
                   Воює із відлигою.
                   Дороги підморожує
                   Ще й снігом припорошує.
СІЧЕНЬ.     Вітер снігом б’є в обличчя,
                    Засипає снігом дах.
                    І ведуть між себе січу
                    Хуртовини у степах.
                    Звір в цю січу попадеться
                    Геть тікає ледь живий.
                    І по праву січнем зветься
                    Місяць сніжний, зимовий.
ЛЮТИЙ.   Лютий - місяць дуже лютий,
                   Запитає, в чому взутий?
                   Виє хуга-завірюха,
                   Не пускає без кожуха.
                   Я лютую, бо ще сили в собі чую.
                   І не хочу відступати,
                   Владу весні віддавати.
Зима
Я Зима, я йду по краю,
Щоб жили всі в щасті!
Ще й сніжок я розсипаю
Білий і пухнастий.
Гей, сніжиночки , до мене.
Святкувати вже пора.
Закружляйте, хай радіє
В нашім залі дітвора.
                        ТАНЕЦЬ СНІЖИНОК
1 сніжинка
 Ми – сніжиночки легенькі,
Білі, гарні і м’якенькі.
Як на землю опадаєм,
Враз тихенько засинаєм.
2 сніжинка
Часом вітерець гуляє,
У танок нас закликає.
І тоді ми знов літаєм,
І сміємось, і кружляєм.
3 сніжинка Летимо над рідним краєм,
Рідну землю укриваєм.
З давніх і прадавніх літ
Робим білим-білим світ.
Зима
 Любі донечки-сніжинки
Запросіть героїв казок
І звіряток лісових.
Хай усі вони зберуться
На зимовий карнавал.
1 сніжинка Мерщій до справи.
Залишаємо забави.
2 сніжинка  Від зимоньки наказ
Ми отримали якраз.
3 сніжинка Ми запросимо на свято
Всіх героїв із казок.
           Заходять герої казок 
            (Принц і Попелюшка  з танцем )
 Принц 
Разом з вами у цій залі,
Де панують жарти й сміх.
Хочем свято ми зустріти
І розважити усіх.
Попелюшка
Попелюшкою назвали,
Бо працюю день при дні.
Та на святі з вами бути
Дуже хочеться мені.
     ПІСНЯ ПОПЕЛЮШКИ
Ніхто в палаці не знає
Звідки я і як мене звуть.

Бо як північ лише наступала

Я знову верталась назад.
Назад до лихої мачухи.
Назад до нещирих сестер.
Образи і лайки я слухала
Все до тепер.
Принц
 Люба моя, Попелюшко,
Глянь як чудово всім тут.
Немає злої мачухи,
Лиш друзі всі навкруг.
Попелюшка
Так, мій принце, я щаслива,
Що з тобою разом ми.
Що на бал оцей чудовий
Запросили нас сюди.
        (заходить Білосніжка і гноми  танець)
Білосніжка
В чудеса не вірять люди,
Бо відомо всім давно,
Що чудес ніде не стріти,
Окрім казок і кіно.
Але раптом так буває:
У найкращий день зими
Чудо в гості завітає,
І повірим в нього ми!
Дуже рада Білосніжка
Друзів всіх вітати.
І на цьому карнавалі
З вами побувати.
1 гном Ми казкові гномики,
Друзі працьовиті,
І чарівні вогники
В темряві засвітим.
2 гном У чарівній казочці живемо.
А до вас ми в гості йдемо.
Бо усі тут добрі й справедливі.
Робите ви добрі справи,
Небайдужі й нелукаві.
3 гном І тому йдемо до вам на свято
Мусим всі ми поспішати.
Білосніжка разом з нами
Зі своїми гномами.
            ПІСНЯ ГНОМІВ
   (заходять Мальвіна і Буратіно)
МАЛЬВІНА:
Я дівчинка Мальвіна,
Подружка Буратіно.
Він хлопчик незвичайний,
Хоч трішки неслухняний,
Але сміливий, добрий
І надто вже хоробрий.
То ж варт мені Мальвіні
Повчать його постійно,
Та в це зимове свято
Потрібно жартувати.
Буратіно
 Як тут гарно, як чудово,
Як же тут усе казково.
Мальвіна
Буратіно, ти заснув,
І привітатися забув.
Ну, не можна так робить,
Ще тебе учить і вчить.
Буратіно
Ой, не треба вчить мене,
Люба моя, Мальвіно.
Від науки отієї
Знову стану я поліном.
Я хочу дати всім пораду,
Щоб не дивилися похмуро і косо,
ніколи-ніколи не вішайте носа.
       ( під музику заходить Дюймовочка)
Дюймовочка.
Невеличка дівчинка із квітки,
Я природу, діти, бережу.
Я весела, ніжна, не сирітка –
Про свої пригоди розкажу.

А давайте-но на святі

Веселитися, співати.
Хай єднає дружба нас
У казковий, світлий час.
Червона Шапочка.
Червоною Шапочкою всі мене звуть,
Лісова стежина кличе мене в путь.
Мама напекла пиріжечків смачненьких,
Щоб я відвідала бабусю рідненьку.
Але я поспішила до вас,
Тут казки всі зібрались в цей час.
Хочу з вами на балу побувати .
І, звичайно ж, потанцювати!
     ТАНЕЦЬ КАЗКОВИХ ГЕРОЇВ          (забігають звірята)
Заєць
От холодна ця зима!
Дуже-дуже мерзну я.
Хоч би лапки десь погріти.
Але де ж тепло тепер зустріти?
Білочка
І я теж замерзла дуже,
Хоч потри по спинці, друже,
Як до хатки в ліс дістанусь
Пригощу тебе грибами.
Вовк
 І я теж погрітись хочу.
Бо морозець дошкуляє.
А сіренька кожушина
Чомусь мало зігріває.
Ведмідь
 Господи, яка ж то лють,
Як же далі всім нам буть?
Отакенної он стужі
Я давно не бачив, друзі.
Лисичка
 Я тепленьку шубку маю,
Але вам я співчуваю.
Треба йти нам всім на свято
До Зими на карнавал.
Будем там ми танцювати,
Веселитись і співати!
                         ТАНОК ЗВІРЯТ
                  ( заходять під музику Зимова Ніч і Зимовий День)
Зимова Ніч
Зимова ніч – і холоду дорога
Вкриває путь, а в далині – село.
Лиш тихий день протоптує дорогу,
До рідного дому в казці ми йдемо.
Зимовий день
Зимовий день виблискує на сонечку,
Снігами білими мете вночі зима.
Скував мороз в кайдани дивовижні
Усе навкруг, і в літо ходу ще нема.
Зимова Ніч
Я ніч зимова. Довга і холодна.
Яскравим світлом зірки мерехтять.
Та тут на святі танцювать я згодна,
До ранку, так разів із п’ять.
Зимовий День
Я день зимовий, сонячний, морозний.
І сніг сріблиться, сліпить зір.
Сьогодні особливо я ясний,
Щоб карнавал ішов  до пізніх пір.
                 ПІСНЯ
7.Навкруги казкові шати –
Сиве плетиво гілок.
Спробуй зразу відгадати,
Де тут в’яз, а де дубок.
8.Де калина, де шипшина,
Де черешенька мала?
Все зима запорошила,
Запушила, замела.
9.Сплять над озером ялинки,
Як сестрички в сповитку.
Біла віхола хустинки
Їм зіткала нашвидку.
          ( заходять ялинки)
Ялинка 1
Ялиночка я пишна,
Зелена, запашна.
Пухнаста і красива,
Велика і струнка.
Ялинка 2
Я – ялиночка-ялинка,
Зелена верховинка.
Я в лісі виростала,
Вранці сонечко стрічала.
Я росла, росла, росла.
А тепер до вас прийшла.
Ялинка 1
 Я для діточок зумію,
Оживити добру мрію.
А мої гілки пухнасті
Створять затишок у хаті.
Ялинка 2
Я до кожної оселі
Принесу свята веселі.
Я в дарунок дам їм ласку
І зимову добру казку.
                                     ТАНОК ЯЛИНОК
10.Січе сніг без перестанку.
Січень трудиться ізранку,
І мороз не угаває,
Коле голками лице…
Та ніхто з нас не зважає
Ані трішечки на це!
11. Здрастуй, білий. Пухнастий,
Веселий сніжок.
Здрастуй, гостя-зима-чарівнице!
Викликай же на гірку
Малят на сніжок,
А мороз хай рум’янить всім лиця!
Мороз
Я розмалював шибки усі,
Тепер тут є ліси, поля і гори.
В кімнаті вікна у такій красі:
На них і казка, і далеке море.
Й дерева срібні, квіти чарівні.
В кімнаті тепло, затишно, казково.
Краси такої більш нема ніде,
На вікнах казка – це чудово!
                   ПІСНЯ
Снігова Королева

 Все навколо стало біло,

Все завмерло, оніміло.

І вода в річках, озерах

Зупинилась і завмерла.
Я - Сніжна, я - Королева,
Сніжинки  праворуч й ліворуч,
Не таю, світами літаю,
В серці я холод ношу,
Та з вами святкувати хочу!
Сніг у купі не лежи!
Сніг, для казки оживи!
Сніговик! Сніговик!
З купи снігу вилізай!
На карнавал поспішай!
Сніговик.

Дякую тобі Королево!

Що зліпила знов мене.

Вже боявся, що без мене

Нині свято промине. 
Тільки-но лежав я снігом
І подумати не міг,
Що таким найкращим стану
Серед красенів усіх.
12.Зима красуня, біла чарівниця!
В ній стільки дива дивного, краси!
І снігу білого нанесено по вінця,
І віхол і хурделиць голоси!
13.Поглянь, які ялиночки красиві:
Зеленне гілля в білому сніжку.
А часом враз прийдуть тумани сиві –
Як не любити казку отаку!
14. Летять сніжинки, наче біле диво,
Мете пороша, бо її пора.
У лісі, в полі стало так красиво,
А глянь же, як змінилася гора.
15. А сонце блисне, всюди заіскриться,
І сніг заграє барвами всіма.
Така чарівність навіть не присниться –
Це все чаклунка – білая зима!
16. А іній на деревах волохато
Розвісив чари – серце завмира!
Зима на казку чарівну багата,
Така прекрасна, радісна пора!

17. Що про зиму сказати? Не знаю,

        Може, те, що вона крижана,

        Може, те, що красива буває,

        Кажуть, іноді аж чарівна.

18.Ой, зима хороша, біла, і вродлива,

    І, неначе казка, кожен день нова:

    То мінлива дуже, а то вередлива,

    Радісна, весела, гарна і жива.

19.Ой зима-красуне, ой зима хороша!

     Іній на деревах сріблом виграє.

     То сніжок лапатий, то мете пороша,

     Вітер дме у труби, соло виграє!


                           ПІСНЯ
Зима
Прийшов вже час прощатись.
Я дякую вам, друзі,
Що завітали на мій карнавал
В такому багатому крузі.
А на прощання прийміть найкращі побажання!
Зайчик
Хай у школі вашій
Дзвенить тільки сміх.
Білочка
Хай живе лиш радість,
Обминає гріх.
Вовк
Не хворіють діти,
Чемними ростуть.
Ведмідь
Хай не буде злого,
Лише мир й добро.
Лисичка
Вчителі хай люблять
Всіх до одного.
Грудень
Хай вам сонечко сміється
І наука хай дається.
Січень
Не привчайтесь у роботі
Відкладати все на потім.
Лютий
Хай щастить вам ,діти, всюди,
Хай ростуть з вас гарні люди.
Мороз
Хай щастить усім нівроку
В кожен день нового року.

                ПІСНЯ

Немає коментарів:

Дописати коментар