Для вас, батьки!









/Files/images/519644218.gif

Матеріал, який розміщений на цій сторінці, сподіваюся, що буде для Вас корисним, шановні батьки!

 7 правил поводження в класі
1.     Кожний у класі має почувати себе у безпеці, тому ніхто не повинен битися або кривдити кого – небудь.
2.     Ніхто не повинен почувати себе приниженим або ображеним.
3.     Усі повинні поважати право на власність і без дозволу не брати чужі речі, відбирати, ламати, ховати, псувати або викидати їх.
4.     Ніхто не повинен боятися висловлювати свою думку з будь – якого питання і бути осміяним.
5.     З повагою ставитись до старших. Поважати їхню думку, вміти їх вислухати і зрозуміти.
6.     Бути особистістю, яка відповідає за свої слова і вчинки. Не обманювати, завжди говорити правду.
7.     Не говорити позаочі про людину.

Три величезні помилки, які ми здійснюємо   при наставництві над дітьми, і способи їх виправлення

 перейдіть за посиланням http://childdevelop.com.ua/articles/upbring/973/

Як навчити дитину прибирати в кімнаті за 10 хвилин 

перейдіть за посиланням



Як допомогти дитині запам"ятати шкільний матеріал  



    


 Навіщо дітям вчити вірші напам"ять Читати







Золоті правила для батьків
Більшість дітей - "звичайні". Не робіть зі своєї дитини вундеркінда, окреслюючи непосильні вимоги, орієнтуючи на недосяжні еталони. Дитина повинна частіше відчувати задоволення від того, що вона щось може, ніж тривожитись з приводу того чого не може зробити.
У різних дітей - різні здібності (розумові, художні, математичні, організаційні, вольові, чуттєві). Здібності треба розвивати! Але ваше перше завдання - визначити оптимум вашої дитини.
Не орієнтуйте навіть найбільш здібну дитину на винятковість! На цьому шляху її чекає розлад із самою собою, бо завжди поруч знайдеться хтось більш обдарований працелюбний.
Здійснитися в житті може лише активна дитина, Виховуйте людину дій , вчинку.
Дозволяйте дитині ризикувати. Залишайте за дітьми право на помилки, але вчіть самостійно їх виправляти.
Не повчайте у незнанні! Правильно виховувати може лише той, хто знає дитину - розуміє її чесноти і вади, відчуває її настрій, добре орієнтується в її інтересах, смаках, цінностях, звичках, здібностях.
Не змішуйте поняття "хороша" і "зручна" дитина! Хороша живе своїми думками і почуттями інших (тобто самостійна і чуйна). Зручна - це дитина, яку дорослі «пристосували» до себе - слухняна, підкоряється вимогам. безвольна.
Викорініть із своєї практики вираз: "Роби, раз я вимагаю". Замініть цю форму вимоги іншою: "Роби, тому що цього не можна не зробити". Зростаючи, особистість повинна звикнути до виконання вимог не на догоду зовнішньому розпорядженню, а тому, що вони розумні, доцільні...
Довіряйте дитині. Людина, яка виростає у довірі, йде по життю спокійно, зона відкрита, товариська, доброзичлива. Будьте терплячими! Ставтесь терпляче до дитячих проявів: процес розвитку є випробуванням не лише для дорослих але й для самої дитини. Виховуйте її вимогливою любов'ю.
Ніколи не кажіть, що за всіма життєвими проблемами не лишається часу на виховання дитини. Ви виховуєте її щоденно своїм ставленням до життя, системою своїх цінностей, своїми виборами. Ви виховуєте дитину своєю присутністю, поглядом, жестом, посмішкою...
Будьте відповідальними! Безпечність - механізм, який продукує борги перед долею дитини, перед її теперішнім і майбутнім. Відповідальний вихователь передбачає наслідки своїх слів, своїх діл.
Оцінюючи результат, вчинок, властивість дитини, вказуйте не лише на те чим ви незадоволені, а скоріше на те, що вам подобається в ній, Не порівнюйте її з однокласниками з братиками чи сестричками. Діти усі різні!
Порівнюйте дитину в її динаміці - якою вона була вчора, якою є сьогодні, якою може бути завтра. Тобто, порівнюйте зростаючу особистість з самою собою Не ставтесь до дитини зневажливо. Зростаюча особистість повинна відчути свою значущість, навчитись поважати себе. Тільки за цієї умови з неї виросте людина з почуттям власної гідності, яка поважає тих хто її оточує.



ПАМ’ЯТКА
 «ЯК ПРИВЧИТИ ДИТИНУ ДО САМОСТІЙНОСТІ
 ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ»
         Почніть із предмета, який найлегше дається Вашій дитині, і не відповідайте на жодне із запитань, звернених до Вас, доки завдання не буде виконане до кінця. Погляньте, чи є неточності, запропонуйте дитині самій їх виявити. Намагайтеся уникати слова помилка. Не висміюйте помилки своїх дітей.
         Математика. Таблицю множення повісьте над робочим столом, у куточку відпочинку і вчіть за нею і множити, і ділити одночасно. Випереджайте школу, вчіть всю таблицю. Задачі навчайте читати і уявляти те, про що йдеться. Якщо дитина не може впоратися із задачею, то покажіть, як це зробити за допомогою наочності, моделі, розв’язання іншої задачі.
         Читання. Один раз дитина читає сама. Потім переказує Вам прочитане. Якщо перекаже неточно певне місце тексту, то нехай перечитає ще раз. Обов’язково читайте з дитиною книжки вголос, по черзі, а де можливо, по ролях.
         Українська мова. Якщо у дитини виникли труднощі, виконайте з нею завдання усно, але не пишіть у підручнику ані букв, ані слів. Під час письмового виконання дитина ще раз усе пригадає. Вийдіть із кімнати, доки вона не виконає завдання. Не стійте за спиною.
         Природознавство. Привчайте навчатися не лише за підручником. Виписуйте журнали, купуйте додаткову літературу, користуйтеся і навчайте дитину користуватися довідковою літературою. Із періодичних видань робіть вирізки. Добірки за темами впорядковуйте у папках. Це знадобиться у наступні роки навчання.
          Зробити перший крок у вихованні самостійності допоможе простий прийом – скласти розклад виконання домашніх завдань.
 - Письмові завдання варто чергувати з усними.
 - Бажано завдання виконувати в той день, коли його задали, що не забути вивчений матеріал. Завдання з читання (переказ, вірш напам’ять) та іноземну мову варто повторити кілька разів.
 - Розподілити задані уроки рівномірно за днями тижня, щоб не було «то густо, то пусто».
 - Інтенсивне виконання будь-якого уроку не повинно перевищувати 30 хвилин.
          Бажаю гарних оцінок у новому навчальному році!!!


Чим зайняти дитину на канікулах?
         Чим дитині зайнятися на канікулах? В першу чергу, для дитини необхідно скласти чіткий розпорядок дня. Безумовно це не означає, що малюк повинен жити за суворої армійської дисципліни, однак кілька важливих справ за день йому можна доручити. Це може бути прибирання своєї кімнати, догляд за домашніми тваринами, миття посуду, винесення сміття та інші дрібні справи.
         Школярі влітку повинні не розлучатися з книгою, читати щодня.  Це також повинно стати одним з обов'язкових справ протягом дня. Не варто змушувати дитину читати насильно, нехай для початку це буде декілька сторінок в день. А дійшовши до розвитку сюжету, дитина сама зацікавиться і їй захочеться прочитати книгу до кінця.

Постарайтеся захопити дитину чимось новим. Наприклад, запишіть її в який-небудь новий гурток, на який під час навчання не вистачало часу, відправте в музичну школу, спортивну секцію. Крім того, ви можете зайняти дитину просто купивши їй велосипед, ролики, недорогий фотоапарат або який-небудь музичний інструмент.
         Не варто забувати, наскільки важливий для дітей активний відпочинок у літні канікули. Дитина повинна перебувати на вулиці не менше 3-4 годин на день. Нехай побігає з друзями на свіжому повітрі, пограє в командні ігри і, цілком ймовірно, повернеться додому з побитими колінами.
  Культурно-розважальні заходи також важливі для дітей у період канікул. Дізнайтеся, можливо, в місті проходить якась виставка, яка була б цікава школяреві, або яка-небудь концертна програма. Крім того, не варто забувати про кінозали, театри, музеї, планетарії, дельфінарії, акваріумах і т. п. Якщо у вашому місті чогось немає, можна запланувати екскурсії до найближчого міста, де є той чи інший заклад.

Ну і, звичайно, чудовою розвагою для дітей на канікулах стане спільний з вами відпочинок на морському узбережжі, річці чи просто сімейний пікнік на природі.

Як зазначати дату та вид роботи?
У письмовій роботі з мови або математики треба зазначати дату виконання роботи (починаючи з 2 класу; яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача, приклади тощо).
У кінці заголовків крапка не ставиться.
7 жовтня
Класна робота
Задача № 35
 Як виправляти помилку?
Щоб виправити невірно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.

Чи можна помилку брати в дужки?
Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним знаком.
Скільки рядків треба залишати між класною і домашньою роботою?
Між заключним рядком тексту  однієї роботи і початком наступної слід пропускати два робочих рядки у зошитах в косу лінію.

 Де починати робити записи на новій сторінці?
Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка у зошитах в косу лінію.

Чи треба пропускати рядок між датою і назвою роботи?
Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок у зошитах в косу лінію не пропускають.

Чи можна залишати вільні рядки в кінці сторінки?
Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.

Де треба починати записувати дату, назву роботи та її вид?
Запис дати і виду  роботи розміщують посередині робочого рядка.

Скільки клітинок треба пропускати між класною і домашньою роботою?
Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної роботи слід пропускати чотири клітинки.

Де слід розпочинати запис математичних завдань?
Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.

Скільки клітинок слід пропускати між записами?
Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.
Як писати цифри і літери?
1.      Цифри і літери треба писати похило.
2.      Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.
3.      Для написання дужок теж відводять одну клітинку.

Яка повинна бути висота літер та цифр?
1.      Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;
2.      Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.
3.      Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.
 Які правила написання найменувань?
Найменування одиниць величин пишуть повністю у запитанні задачі та після словесного запису числа: (В одному ящику 14 кг цукерок. Скільки кілограмів груш завезли?)
Після чисел найменування пишуть скорочено:
-          без крапки: 2 мм ,3 см, 4 дм, 4м, 6 кг, 7г, 8кг, 9ц, 10 т, 12 с, 13 хв, 14 год;
-          крапка ставиться після скороченого запису найменування грошової одиниці: 20 грн.  35 к.

Які існують правила скорочення?
1.      Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с     60 км/год
2.      Одиниці площі записують так: 15 М2  (висота цифри «2» біля літери – ½ клітинки)
3.      Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:
35 з. (зошитів) – до першої голосної;
17 ол. (олівців) – до другої голосної.
У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю:
Відповідь: купили 24 олівці.


Як правильно вибрати портфель
1. Портфель повинен бути легким – не більше 700 грам. Чим він легше, тим легше вашій дитині. (Дитині не можна носити вантаж, що перевищує 10% власної ваги).
2. Верх ранця не повинен бути вище плечей дитини, а низ – нижче лінії стегон.
3. Ширина ранця не повинна бути ширше плечей дитини. Ширина лямок повинна бути близько 8 см.
4. Задня стінка повинна мати м’яку прокладку, щоб гострі кути книг не тиснули на спину.
5. У ранця має бути багато кишень і відділів, щоб рівномірно розподілити навантаження і щоб дитині було легше знайти предмети. (Привчайте дитину самостійно збирати портфель.)
6. Різнокольорові портфелі менше брудняться.

·                                                                                                                                 


Першокласнику в портфелик (оновлений список):
Що необхідно придбати дитині до 1 класу
  • Зошити в клітинку 5 шт., косу лінію з допоміжною 5 шт. по12 аркушів ( не підписувати ), обкладинки для зошитів.
  • Папка для зошитів А - 4 (2 шт.)
  • 2 папки з файлами (по 15 шт)
  • Ручки кулькові сині і одну зелену (краще з гумовою прокладкою для пальчиків), прості олівці (м'які М або твердо-м'які ТМ), гумку-стирачку, точилку для олівців.
  •  2 лінійки   по 10- 15 см (1 дома, 1 в пенал) .
  • Пенал ( м'який  і не великий).
  • Обкладинки на підручники, тасьма для закладок (після отримання підручників).
  • Кольорові олівці ( не менше 12 кольорів )
  • Олівці акварельні (основні коьори)
  • Фарби: акварель медова, гуаш (по 12 кольорів), пастель, фломастери.
  • Пензлі для акварелі (натуральні №2,4,6,12), пензлі для гуашевих фарб (щетина №4,8,12)
  • Бокс харчовий (3 літри), кілька бавовняних серветок для пензлів, вологі серветки.
  • Фартух з нарукавниками для творчості.
  • Папка для креслення А4.
  • Папка для праці А - 4 (ножиці, клей ПВА маленький з пензликом, клей - олівець, пластилін 12 кольорів, дощечка, стеки; картон кольоровий А - 4, папір кольоровий А - 4, папір тонований (двосторонній)А - 4 шість кольорів по 1 листочку).
  • Природні матеріали (засушені листочки, квіти, насіння, крупи). Шерстяні нитки
  • Спортивне взуття, спортивна форма + біла футболка, сумка для спортивного одягу.
  • Шкільна форма.( обов’язково)
  • 2 книжки - розмальовки, 2 нові художні дитячі книги.
  • 3 фотографії 3х4

Немає коментарів:

Дописати коментар