СТРИБКИ КЕНГУРУ
Потрібно пробігти , а вірніше - проплигати певну відстань , затиснувши між колінами тенісний м'яч або сірникову коробку. Якщо м'яч або коробок падає на землю , бігун піднімає його , знову затискає колінами і продовжує біг. Перемагає той, що показав кращий час .
ПОДОРОЖ СТЕЖИНКАМИ
Кольоровою крейдою на асфальті малюється кілька "стежок " різного кольору, що переплітаються. Гравці , вибравши свою " стежку " , намагаються якнайшвидше дійти, дібратися до кінця шляху. Хто першим опиниться біля мети - переможець.
БАБА - ЯГА
Гра естафетна . В якості ступи використовується просте відро , мітли - швабра . Учасник встає однією ногою у відро , інша залишається на землі. Однією рукою він тримає відро за ручку , а в іншій руці - швабру . У такому положенні необхідно пройти всю дистанцію і передати ступу і мітлу наступному .
ЗОЛОТИЙ КЛЮЧИК
Учасникам гри доведеться зобразити шахраїв з казки "Золотий ключик" . Викликаються дві пари. Один у кожній парі - лисиця Аліса , другий - кіт Базиліо. Той , хто Лисиця - згинає в коліні одну ногу і , притримуючи її рукою , разом з Котом , у якого зав'язані очі , обнявшись , долають задану дистанцію. Пара, що " дошкандибала " першою отримує " золотий ключик" - приз .
МИ ВСІ ДРУЖНІ ДІТИ
Учасникам гри пропонується якомога довше пострибати з качалкою (між ногами, у руках) , розбившись на пари , трійки , четвірки гравців .
МІСЯЧНИЙ М'ЯЧ
Чудова гра для однієї команди , яка розвиває координацію , швидку реакцію і товариськість .
Для гри використовуйте добре надутий пляжний м'яч. Завдання команди - протримати м'яч у повітрі якомога довше (зрозуміло , б'ючи по ньому) , не дати йому впасти на землю. Перемагає команда , яка протримає м'яч у повітрі довше.
Потрібно пробігти , а вірніше - проплигати певну відстань , затиснувши між колінами тенісний м'яч або сірникову коробку. Якщо м'яч або коробок падає на землю , бігун піднімає його , знову затискає колінами і продовжує біг. Перемагає той, що показав кращий час .
ПОДОРОЖ СТЕЖИНКАМИ
Кольоровою крейдою на асфальті малюється кілька "стежок " різного кольору, що переплітаються. Гравці , вибравши свою " стежку " , намагаються якнайшвидше дійти, дібратися до кінця шляху. Хто першим опиниться біля мети - переможець.
БАБА - ЯГА
Гра естафетна . В якості ступи використовується просте відро , мітли - швабра . Учасник встає однією ногою у відро , інша залишається на землі. Однією рукою він тримає відро за ручку , а в іншій руці - швабру . У такому положенні необхідно пройти всю дистанцію і передати ступу і мітлу наступному .
ЗОЛОТИЙ КЛЮЧИК
Учасникам гри доведеться зобразити шахраїв з казки "Золотий ключик" . Викликаються дві пари. Один у кожній парі - лисиця Аліса , другий - кіт Базиліо. Той , хто Лисиця - згинає в коліні одну ногу і , притримуючи її рукою , разом з Котом , у якого зав'язані очі , обнявшись , долають задану дистанцію. Пара, що " дошкандибала " першою отримує " золотий ключик" - приз .
МИ ВСІ ДРУЖНІ ДІТИ
Учасникам гри пропонується якомога довше пострибати з качалкою (між ногами, у руках) , розбившись на пари , трійки , четвірки гравців .
МІСЯЧНИЙ М'ЯЧ
Чудова гра для однієї команди , яка розвиває координацію , швидку реакцію і товариськість .
Для гри використовуйте добре надутий пляжний м'яч. Завдання команди - протримати м'яч у повітрі якомога довше (зрозуміло , б'ючи по ньому) , не дати йому впасти на землю. Перемагає команда , яка протримає м'яч у повітрі довше.
ЧЕХАРДА
Дві команди змагаються з бігу зі стрибками через партнера , що стоїть , нахиливши вперед голову і спираючись руками на стегна. Як тільки задній в колоні перестрибнув через останнього , той біжить вперед і теж стрибає. Дистанція довільна .
ТУНЕЛЬ
Гравці діляться на дві команди і шикуються в колони по два , взявшись за руки , одна колона паралельно інший. За сигналом ведучого діти , що стоять в колонах останніми, біжать вперед під піднятими руками гравців і встають попереду своєї колони , піднявши руки вгору. Це є сигналом для задніх , і вони виконують те ж, що і попередня пара . Виграє команда , гравці якої першими закінчать пробіжку.
ЗАЙЦІ І МОРЖІ
Дві команди розташовуються на особистих лініях майданчика обличчям один до одного. Посередині майданчика креслиться лінія. Гравці присідають і беруться руками за щиколотки. За сигналом всі одночасно починають просуватися вперед , одна команда назустріч іншій . Руки не можна відривати від щиколоток. Дійшовши до лінії гравці повертаються назад до своєї лінії стрибками ( як зайці). Капітан команди , коли останній гравець перетнув лінію майданчика , голосно оголошує : "Все дома! " Перемагає команда , всі гравці якої швидше прийдуть до фінішу .
З КУПИНИ НА КУПИНУ
Гравці діляться на кілька команд і будуються в колони по одному близько стартової лінії . Перед кожною колоною від стартової до фінішної лінії ( 10 - 15м ) кресляться 10-12 кругів ( купин ) діаметром 25-30 см. По команді ведучого гравці , які стоять першими , починають стрибати з купини на купину , а досягнувши фінішної лінії , повертаються назад бігом . Прибіг першим і його команді дається очко. Гра проводиться кілька разів , і на закінчення підраховується , хто персонально набрав більшу кількість очок і яка команда за кількістю виграшів стала першою.
ДО СВОЇХ ПРАПОРЦІВ
Об’єднати дітей на команди. Всім командам дати предмет різного кольору . За сигналом всі танцюють під музику. Музика закінчується - всі зупиняються і закривають очі. Капітани підходять до вихователя , а той шепоче , як їм встати. Музика включається , всі відкривають очі і шукають капітана з предметом свого кольору . Варіанти : якщо капітан піднімає предмет вгору однією рукою , то команда вибудовується в колону , якщо в сторону - в шеренгу , якщо обидві руки вгору - в гурт.
БІГ З ОБРУЧАМИ
На лінії старту перед кожною командою лежить обруч. За сигналом всі учасники стають в обруч , і піднявши його на висоту пояса , в цьому положенні біжать (або йдуть ) до прапорця (10-15 м) , огинають його і повертаються назад.
Виграє команда , яка повернеться до лінії старту першого , зберігши положення обруча на висоті пояса.
ПЕРЕНЕСЕННЯ ВАНТАЖУ НА ГОЛОВІ
На лінії старту капітан кладе на голову мішечок з піском. Рухаючись швидким кроком , він повинен не торкаючись до мішечка , перетнути лінію фінішу , зняти з голови мішечок і бігти до команди. Торкаючись рукою наступного гравця , він передає естафету , а сам йде в кінець колони.
ХТО ШВИДШЕ
Перед кожною командою кладуться 2 обруча на 3 м один від одного. За сигналом ведучого капітани біжать до першого обручу , беруть його руками , через голову протягують його і залишають на місці. Це ж саме вони проробляють з другим обручем. Потім біжать назад. Торкаючись рукою наступного гравця , вони передають естафету , а самі йдуть в кінець колони.
Перемога присуджується команді , яка швидше і без помилок закінчить завдання .
ПОСАДКА ОВОЧІВ
Гравець, що стоїть попереду , то є капітан, тримає в руках мішечок з картоплею і цибулею ( можна використовувати кубики, кеглі). На фінішній смузі зі 12 кругів для кожної команди . За сигналом ведучого , капітани команд біжать до кругів і " садять " картоплю і цибулю по одному овочу в кожен круг. Потім перші учасники повертаються до своїх команд і передають мішечки наступним гравцям . Гравці , взявши мішечки , біжать збирати картоплю і цибулю і т. д.
Правила: Гравці не виходять за лінію старту без мішечка . Якщо овочі впали , їх слід підняти і тільки після цього можна бігти .
БІГ З НАДУВНИМИ КУЛЯМИ
Капітани команд отримують по столовій ложці. На ложку кладеться надута кулька . Учасники повинні донести кульки до стіни і повернутися назад. Прийшовши на старт , вони передають естафету наступному гравцеві .
Якщо кулька впала з ложки її треба підняти і продовжити естафету . Не можна притримувати кульку рукою. За це нараховуються штрафні очки .
КАНАТОХОДЕЦЬ
Кожен учасник естафети повинен пройти по накресленій на підлозі лінії. Не можна заступати з неї на підлогу. Для рівноваги можна користуватися руками. Перший гравець пройшовши етап передає естафету наступному гравцеві .
БІГ В МІШКАХ ( ПО ОДНОМУ)
Перші учасники команд надягають мішки на ноги і біжать 3 - 5 м. Добігши до стільця , знімають мішок , кладуть його на стілець і повертаються до своїх команд . Підбігши до наступних гравцям , вони торкаються їх рукою і ті біжать до стільця , надягають мішки і повертаються в ньому ... Естафета продовжується до тих пір , поки останній гравець не закінчить змагання.
ВЛУЧ У ЦІЛЬ
Кожен учасник команди кидає м'яч у баскетбольну корзину з відстані 3-х метрів. За кожне попадання нараховується 1 бал. У даному конкурсі перемагає команда , що набрала більшу кількість очок.
ЗАЛИШИМОСЯ З КУЛЕЮ
Трьом учасникам від кожної команди прив'язують до правої ноги надувну кульку . Вони повинні протриматися з нею і постаратися лопнути кульку свого суперника. Виграє команда , чий гравець залишився з кулькою на нозі.
ГРА З ЯБЛУКОМ
Кожному учаснику однієї команди ведучий видає по одному яблуку . Учасники кладуть їх під підборіддя . Членам іншої команди дається завдання відкусити яблуко суперників. Гравці першої команди намагаються зберегти своє яблуко .
ЕСТАФЕТА " ПЕРЕДАЙ ПАЛИЧКУ "
Перший учасник приймає від провідного естафетну паличку і біжить з нею до стіни. Повернувшись назад , він передає її другому гравцеві .
ЕСТАФЕТА " СТРИБКИ НА ОДНІЙ НОЗІ "
Проскакати на одній нозі до стіни і бігом повернутися назад.
ЕСТАФЕТА зі скакалкою
Доскакати на скакалці до стіни і бігом повернутися назад.
ЕСТАФЕТА : З тенісною кулькою
На ложці лежить тенісна кулька. Її треба донести до стіни і повернутися назад.
ЕСТАФЕТА : з обручем
1 ВАРІАНТ . Перший гравець котить обруч попереду себе до стіни. Зворотно - бігом. Обруч не стосується підлоги . Передає обруч наступному гравцеві .
2 ВАРІАНТ . Перший гравець залазить в обруч і біжить до протилежної стіни і назад. Потім захоплює обручем другого гравця і вони разом біжать до стіни і повертаються назад за третім гравцем і т. д.
ЕСТАФЕТА " КЕНГУРУ "
Учасники естафети кладуть м'яч між ніг і скачуть з ним до стіни. Зворотно повертаються бігом і передають м'яч наступному гравцеві .
Немає коментарів:
Дописати коментар